Intrebari frecvente

Silver Decor prezinta solutii complete pentru amenajari interioare si exterioare pentru atat pentru resedinte private cat si pentru spatii publice – hoteluri, restaurante, cluburi, cafenele. Cu o experienta de peste 30 ani in acest domeniu reprezentam in Romania liderii mondiali in materie de tapet, profile decorative, decoratiuni interioare, parchet stratificat si lustre de cristal. Specialistii Silver Decor va stau la dispozitie pentru a alege dintre diverse texturi, materiale si culori, pentru a da personalitate si rafinament casei dumneavoastra.

1. Cum pot plasa o comanda?

Silver Decor permite 3 modalitati de a efectua o comanda.

Pentru comanda online, intra pe pagina unui produs pe care doresti sa il comanzi si apasa butonul "Adauga in cos" (daca butonul nu este activ probabil produsul nu se afla pe stoc). Dupa alegerea produselor, vei putea vizualiza continutul cosului, fie din pagina care se va deschide automat, fie apasand butonul de "cos" din coltul dreapta sus al site-ului. In pagina nou deschisa, ai posibilitatea de a schimba cantitatea si de a sterge un produs din cos. In urma acestor actiuni, poti trece la "Pasul urmator" - identificarea sau continuare ca vizitator. Alege una din modalitatile de transport si pe cea de plata. Acestea fiind completate, poti "Trimite comanda" pentru a finaliza procesul. Ulterior, vei primi pe email confirmarea inregistrarii comenzii. Dupa plasarea comenzii, in maximum 48 de ore un reprezentant Silver Decor te va contacta telefonic pentru confirmarea comenzii.

Pentru comenzile online, exista mai multe avantaje:
- rapiditate in plasarea comenzii
- inregistrarea comenzilor la orice ora
- rezervarea produselor comandate, transportul gratuit pentru comenzi de peste 200 RON.

Daca doresti sa intri in legatura cu unul dintre consultantii nostri, ne poti contacta la unul dintre numerele de telefon: 0730702020 de Luni pana Duminica in intervalul orar: 10:00 - 19:00

In cazul in care doresti sa afli mai multe despre produse si sa vezi cum sunt puse in opera intr-o amenajare de interior, te asteptam in showroomurile Silver Decor din Bucuresti ( Bdul Ion Mihalache nr.127 / Bdul Decebal nr. 2 ) de Luni pana Vineri, in intervalul orar: 10:00 - 19:00.

2. Cum anulez o comanda?

O comanda activa poate fi anulata sau modificata telefonic la numerele: 0730702020 sau la adresa de mail office@silverdecor.ro

3. Cum pot plati o comanda?

Exista mai multe optiuni de plata pe care ti le punem la dispozitie. Poti opta pentru:
- plata online cu cardul / sms prin Mobil Pay
- prin ordin de plata in baza unei proforme
- numerar ramburs prin intermediul curierului
- numerar / card in showroomurile Silver Decor din Bucuresti

In cazul in care plata online a fost refuzata, verifica cu banca emitenta a cardului daca platile online sunt activate, daca esti inscris in programul 3D Secure si daca ai fonduri suficiente. Revino cu o comanda dupa ce ai primit confirmare din partea bancii ca problema a fost rezolvata. Daca situatia persista, te rugam sa ne contactezi pentru a gasi o alta solutie de plata pentru tine. In momentul in care un client doreste sa faca o plata online, este redirectionat pentru plata pe site-ul operatorului de plati, printr-o transmisiune securizata.

4. Care sunt modalitatile de transport si timpul de livrare?

Silver Decor ofera clientilor doua modalitati de livrare a produselor daca sunt pe stoc la depozit in Bucuresti:
- prin Fan Courier, comenzile plasate pana in ora 14:00 vor fi livrate in termen de 24-48 ore. Pentru cele efectuate dupa ora 14:00 sau in zilele de weekend, timpul de livrare este de 2 zile lucratoare din momentul plasarii comenzii.
- ridicarea produselor din depozitul nostru (str. Sergent Nutu Ion nr. 10, sector 5, zona Razoare). In acest caz, te rugam sa ne contactezi telefonic ( 0730702020 ) / mail ( office@silverdecor.ro ) in prealabil pentru instiintare.

5. Care sunt costurile de transport?

Costul transportului la comenzi de sub 200 RON este stabilit de Fan Courier pentru fiecare comanda in parte. Pentru comenzile de peste 200 RON transportul este gratuit. Ridicarea produselor din depozitul Silver Decor este gratuita.

6. Cine se ocupa de montarea produselor?

La cerere asiguram montajul produselor comercializate cu echipe pregatite si autorizate de fiecare producator in parte, ofera factura si garantie reala pentru fiecare montaj executat. Echipele au fost la cursuri sustinute de producator la fabricile din Belgia si in urma examenelor finale au obtinut certificare internationala pentru montajul profilelor decorative si tapet. Pentru montajul parchetului stratificat colaboram de peste 10 ani cu cea mai mare echipa de montaj parchet stratificat din Romania, au o experienta de peste 100.000 mp de parchet stratificat montat pe sistem cu incalzire in pardoseala.

Daca in proiect exista o firma de constructii serioasa si vor sa execute montajul produselor putem asigura consultanta de specialitate gratuit.

7. Este normal sa crape profilele / plintele la imbinare?

NU, daca profilele decorative crapa la imbinare este greseala de montaj (nu a fost folosit adezivul de imbinare) sau profilele decorative nu sunt originale Orac Decor, pe piata exista producatori care incearca sa copieze produsele, uneori reusesc pe partea de design dar calitatea este imposibil de reprodus, mare atentie la acest aspect!

8. Ce fel de vopsea se poate aplica peste profilele decorative de la Orac Decor?

Dupa montaj, peste profilele decorative de la Orac Decor se poate aplica orice fel de vopsea / finisaj decorativ din comert, inclusiv vinarom, vopsea pe baza de apa / lac, imitatie de lemn / marmura, foita de aur / argint.

9. Este normal sa se vada imbinarile la tapetul din materiale naturale?

Da, tapetul din materiale naturale precum paiul de orez, rafia, frunzele de banana, furnir de lemn, scoici de stridii, etc. este produs manual dupa tehnici autentice, fiecare fasie de tapet este unica fiind imposibil de montat fara sa se vada imbinarea, dar acesta este si farmecul tapetului din materiale naturale.

10. Care este politica de retur?

Avem incredere totala in calitatea produselor noastre de aceea acceptam si returnarea acestora dar doar in cazul produselor aflate in stoc, fara penalitati sau invocarea vreunui motiv, in maximum 14 zile calendaristice de la livrare, completand formularul de retur. Returul produselor se poate face prin serviciul de curierat rapid sau direct la depozitul Silver Decor din Strada Sergent Nutu Ion nr. 10, sector 5, Bucuresti. Costurile aferente transportului sunt suportate exclusiv de catre client.

Produsele trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, cu toate accesoriile si documentele care le-au insotit. In cazul returului prin curier, produsele returnate trebuie sa fie insotite si de o copie a facturii de achizitie, precum si de celelalte documente emise de catre Silver Decor (aviz de insotire a marfii, proces verbal de predare – primire, etc).

Cazurile in care returul poate fi refuzat:
- Produsele nu mai au ambalajul original in care au fost livrate;
- Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc;
- Produsele care au fost folosite sau prezinta urme de deteriorare, zgarieturi, murdarie etc.

Produsele care sunt facute pe comanda, exclusiv pe baza dimensiunilor/schitelor oferite de catre Client, nu pot fi returnate. Produsele care nu se afla in stoc si sunt aduse pe baza unei comenzi nu pot fi returnate. In cazurile enumerate mai sus, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea sau neacceptarea returului. De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unui abuz, cum ar fi retururile repetate din partea aceluiasi client. Plata aferenta returului se efectueaza in maximum 10 zile calendaristice de la data emiterii facturii de retur.

Nota: Orice conflict aparut intre Silver Decor si client se va solutiona pe cale amiabila. Daca acest lucru nu este posibil, se vor aplica prevederile legale urmand ca solutionarea lui sa depinda de competenta instantelor judecatoresti.

11. Cum pot vedea fizic produsele Silver Decor?

Daca doresti sa testezi materialele si texturile sau doresti sa vezi cum arata produsele pe care le comercializam, ai la dispozitie mai multe variante:
a. O vizita in showroomurile Silver Decor din Bucuresti (Piata Domenii / Piata Alba Iulia).
b. Solicita consultanta de specialitate si in functie de complexitatea proiectului, putem veni la tine cu mostre, cataloage si alte materiale necesare. De consultanta se ocupa un manager de vanzari / consilier tehnic montaj autorizat.

12. Difera produsele de pe site cu cele din showroom?

Nu, produsele prezentate pe site sunt identice cu cele din showroom, fiind lideri mondiali in domeniul lor, fiecare brand reprezentat de noi produce doar calitatea I. Noi recomandam o vizita in showroom pentru ca la anumite modele de monitoare / tablete pot sa difere culorile fata de realitate precum si pentru a intelege textura tapetului daca este produs din materiale exclusiviste.

13. Aveti magazine partenere in tara?

Da, aproape in fiecare mare oras avem cel putin un reprezentat local, va rugam sa ne contactati pentru a afla care este cel mai apropiat showroom in care puteti analiza si comanda produsele Silver Decor. Pentru orice alta intrebare va rugam sa ne contactati prin telefon / email.